helpen?

Wat u kunt doen!
Nieuwbouw educatief centrum in Sri Lanka
In augustus dit jaar heeft Anton Thurayappah, oprichter en voorzitter van Stichting Mullai, de eerste steen gelegd voor een nieuw educatief en informatief centrum in Mullaitivu, Sri Lanka. Na jarenlang ondergebracht te zijn geweest in noodgebouwen is de tijd voor permanente huisvesting gekomen. Stichting Mullai ondersteunt kansarme kinderen en weduwen die zijn getroffen zijn door de tsunami van tweede Kerstdag 2004 en de oorlog die lang in de regio heeft gewoed. Veel kinderen en weduwen zijn getraumatiseerd door deze gebeurtenissen en zij kunnen nog altijd veel hulpgebruiken. In de afgelopen 15 jaar heeft Stichting Mullai deze kwetsbare groep al met diverse projecten ondersteund en daarmee gezorgd voor meer perspectief en ontwikkeling door middel van studie en begeleiding. Stichting Mullai heeft eraan bijgedragen dat veel kansarme kinderen beter onderwijs en betere ondersteuning hebben gekregen. Hierdoor hebben zij betere resultaten behaald op school en
zich beter kunnen ontwikkelen, waardoor zij een betere toekomst hebben gekregen.
Dat er behoefte is aan een permanent Educatief en Informatief Centrum heeft Anton met eigen ogen gezien toen hij afgelopen zomer zelf op projectbezoek in de regio Mullaitivu was. Deze behoefte kwam ook vanuit de lokale partner Oblates of Mary Immaculate, waarmee de stichting samenwerkt en nauwe contacten onderhoudt. In het centrum komt een bibliotheek en er komt ruimte om bijvoorbeeld bijlessen te geven. Ook ontstaat met dit centrum de mogelijkheid om andere dingen te , zoals traumaverwerking, computerlessen en workshops.
Om kansarme kinderen en weduwen te blijven ondersteunen en dit project te laten slagen is
minimaal € 48.000 nodig. De eerste stappen zijn gezet met financiële ondersteuning van Wilde
Ganzen, maar er is meer nodig om het totale project te realiseren. Daarom vragen wij uw hulp. Helpt  ons om dit bedrag bij elkaar te krijgen door een grote of kleine donatie over te maken naar Stichting Mullai: NL72ABNA0541115995 o.v.v. project 2022.0131 of scan de qr-code bij het artikel.

Hoe kunt u helpen?
U kunt helpen door uw bijdrage te storten. U helpt ons hiermee om nieuwe projecten op te zetten en bestaande projecten voort te zetten in Mullaitivu, Sri Lanka.

Gebruik onderstaand bankrekeningnummer voor uw bijdrage:

Bankrekening: NL72ABNA0541115995 ten name van Stichting Mullai, Venray.

Mobirise Website Builder

Designed with ‌